poniedziałek, 3 marca 2014

Liebster Blog Award

Hejooooo :* Madżonez is here!!

A tak swoją drogą to dostałam nominację hyhyhy
Od razu chcę wyjaśnić, że ominę całkowicie jakiekolwiek zasady dotyczące Liebster Blog Award.
Rzecz w tym, że ja ostatnio mało czytam, a jak czytam to są to zazwyczaj nie polskie blogi albo zwykłe tłumaczenia, więc musicie mi wybaczyć może kiedyś po prostu dodam zakładkę z polecanymi blogami. :))

Straaaaaaaaaaasznie dziękuję za tą nominacje od tej kochanej pani      
      >>>>>   http://not-the-possible-love.blogspot.com/
Zapraszam na jej bloga!

[OSTRZEGAM JA DUŻO GADAM/PISZE]

A oto pytania!!


 1. Czy jakieś zdarzenie odmieniło twoje życie na zawsze?
2. Twoje imię ma jakąś historię? Jaką?
3. Dlaczego prowadzisz blog o takiej tematyce?
4. Należysz do jakiegoś fandomu? Jakiego? Dlaczego?
5. Skąd jesteś?
6. Czytałaś/łeś ostatnio jakąś książkę godną polecenia? Jaką?
7. Ulubiona czekolada?
8.  Hobby?
9. Masz rodzeństwo?
10. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz? Ulubiony wykonawca?
11. Jakbyś miał/a wybrać sposób śmierci jaki był by twój wybór?


1. Założenie TT to zdecydowanie wielka zmiana w moim życiu :P. Ale największy przełom to zostanie Directioner <3

2. Haha moje imię? No cóż.. Wymyślił je mój brat, szczerze nie wiadomo co przyszło 5 letniemu chłopcu, żeby dać mi tak na imię. Jak dowiedział się, że rodzice zgadzają się na to imię, zajebał kuzynce wózek z lalką i woził ją w koło domu drąc się OLAAAAA!! Mam z tego bekę do dziś, zapewne by mnie zabił gdyby się dowiedział, że komuś o tym powiedziałam..Ops? To się wytnie!

3. Wiąże swoje dwie pasje. Odkryłam od pół roku, że uwielbiam się wylewać na papier (jak to brzmi hahahaha nie sikam na papier!) Również w przyszłości chciałabym zając się psychologią i jak pewnie wyłapaliście z bloga nie taką zwykłą. Myślę nad tym na poważnie, więc wklejam to do opowiadania, które i tak jest zlepkiem mojego życia, doświadczeń oraz innych dziwnych rzeczy którymi nie warto już nudzić :)) Ogólnie mam za dużą wyobraźnie!

4. Directioner. Serio dlaczego? Nie wiem czy ja się zmieszczę w tym poście xD Zrobię to krótko..
Po prostu stało się. "Zaczarowało" mnie 5 idiotów i oto jestem! Serio nie będę wszystkiego mówić, bo skończy się to paro godzinnym wykładem. Ale strasznie ich kocham i nie wyobrażam sobie życia bez nich <3

5. Ze słoika

6. Trylogia Alexandy Adornetto Blask, Hades, Niebo takie coś dla ludzi lubiących fantasy i rzyganie tęczą jest ok :)

7. Eee? Wystarczy mi że jest czekoladą..

8. Twitter? >.<

9. Yeeep braciszka <3   SPRZEDAM! ODROBACZONY SZCZEPIONY!

10. Muzyki nie mam jakiejś wyznaczonej. Byle nie metalicka i rap nie rusza mnie ( :
Wykonawcy...
 - 1D  , The Fray, Silverchair, Plain White T's - Zespoły
- Ed, JB - Ogólnie mało solistów mnie jakoś ujęło :)

11. Chcę zginąć śmiercią tragiczną najlepiej w samolocie albo jakimś wypadku. Tak jestem dziwna.


To koniec ^^
Ostrzegałam was, żeby nie było.

Bajooo widzimy się za niedługo w nowym rozdziale! :**  Madżonez xx


          

1 komentarz:

  1. hahahahahahahahahaha boże Majonez KOCHAM CIĘ, STARA hahahaahhahaa
    nie, nic

    OdpowiedzUsuń